termékek

GYIK


Kategóriák

Vásárlással kapcsolatos gyakori kérdések


Hogyan tudom a terméket megrendelni?

    • Megrendelés / Vásárlás ONLINE:


      • A kiszemelt termék(ek) mellett nyomja meg a kosár gombot.

      • A weboldal felugró ablak formájábában ajánlhat Önnek terméket, esetleg szolgáltatást, amennyiben ezekre nem tart igényt, a sarokban található X segítségével tudja bezárni.

      • A rendelési folyamat folytatásához kattintson a "kosaram"-ra, melyet a jobb felső sarokban talál.

      • A képernyő a kosárra ugrik. Itt eldöntheti, hogy tovább nézelődik, vagy rögtön megrendeli ezt a terméket. A kért mennyiségen is módosíthat még itt, vagy akár törölheti a terméket a kosárból.

      • Amennyiben rendelkezik kuponkóddal, azt kizárólag itt tudja beváltani.

      • A következő lépéshez kattintson "tovább a rendeléshez".

      • Itt lehetősége nyílik belépni fiókjába, vagy regisztrálni egyet, de ha egyik se ezekközül akkor csak nyomjon a "gyorsvásárlás" gombra amit jobb oldalt talál.

    • Ezt követően már csak az alábbi lépéseket kell követnie:

        • Adatok megadása

        • Fizetési és szállítási módok kiválasztása

        • Megrendelés áttekintése

        • A már korábban megadott adatainak ellenőrzése.

        • Itt megjegyzést is fűzhet a megrendeléséhez.

        • Sikeres megrendelés



Melyik a rendelési azonosító?

    • Minden megrendelésről e-mail-ben automatikus visszaigazolást küldünk. Ebben az e-mail-ben szerepel a megrendelés száma, melynek a formátuma: 29395-xxxxxx.

    • Ez a szám segít beazonosítani a megrendelést, illetve ennek megadásával tud kollégáinknál a rendeléséről érdeklődni / módosítattni / töröltetni.

Hol és hogyan tudom a kuponkódot felhasználni?



Miért nem kaptam visszaigazoló emailt / értesítést a megrendelésről?

    • Minden megrendelésről automatikus visszaigazolást küldünk. Amennyiben ezt nem találta a levelek között, kérjük nézze meg a SPAM vagy a PROMÓCIÓK mappában is. Amennyiben semelyik mappában nem találja, előfordulhat, hogy rossz e-mail címet adott meg. Ez esetben ügyfélszolgálatunknál tud segítséget kérni (info@sun-life.hu), hogy a számlázási név alapján visszakeressék megrendelését.

Mikorra várható a rendelésem?

    • Amennyiben a termék készleten található, a szállítás 1-3 munkanapot vesz igénybe.

    • Amennyiben a termék külső készleten található, plusz beszerzési idővel kell számolnia.

    • Érdeklődni a honlapunkon található e-mail-ben az info@sun-life.hu-n lehet, a rendelésszám (amit a visszaigazoló e-mail-ben kapott) megadásával, és munkatársaink készséggel segítenek Önnek.

    • A feladást követően a szállítás pontos idejéről a futárszolgálat tud Önnek felvilágosítást adni.

Tudok-e módosítani a szállítási címen?



    • Kérjük, küldje el a megrendelésszámmal mellékelve a helyes címet e-mail-ben az info@sun-life.hu-ra, és kollégáink javítják a címet.

Tudok-e módosítani a rendelésen? (más terméket helyette, még hozzátenni terméket)



    • Kérjük, küldje el nekünk a megrendelésszámmal mellékelve a választott termék cikkszámát e-mail-ben az info@sun-life.hu-ra, kollégáink intézkednek az ügyben.


Tudok-e törölni terméket a rendelésből?

    • Kérjük, küldje el nekünk a megrendelésszámmal mellékelve a megrendelésről törölni kívánt termék cikkszámát e-mail-ben az info@sun-life.hu-ra, kollégáink intézkednek az ügyben.

Hogyan tudom törölni a rendelésem?



    • Kérjük, küldje el e-mail-ben az info@sun-life.hu-ra a megrendelésszámát (amit a visszaigazoló e-mail-ben kapott) az ok megjelölésével, és munkatársaink törlik a kívánt rendelést.

    • Amennyiben bankkártyával előre fizetett, kérjük igényét mindenképpen e-mailben jelezze bankszámlaszámának feltüntetésével!

Hogy tudok terméket visszaküldeni?



    • Amennyiben a termék nem megfelelő (nem tetszik / nem jó a méret stb.)


      • Igényét küldje el az info@sun-life.hu-ra az ok megjelölésével és amennyiben a futárküldés opciót választotta, kollégánk e-mailben keresni fogja a szállítási cím megerősítésével/egyeztetésével kapcsolatban. A futárt csak a visszajelzést követően áll módunkban kiküldeni!

      • Fontos, megjegyezni, hogy egyéni kérésére gyártott rendelés esetén, az árut nem vesszük vissza.

      • Ha túlméretes vagy túlsúlyos csomagot rendelt, a visszaszállítás költségét nem áll módunkban állni. 

      • Miután visszaérkezett a csomag, kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot, amennyiben az még szükséges, egyeztetni tudnak a részletekről.


    • Amennyiben a termék kiküldésénél mi hibáztunk


      • Kérjük küldjön képet magáról a hibáról és egy részletes probléma leírást ( a rendelési azonosítóval megadva) az info@sun-life.hu -ra, és munkatársaink felveszik Önnel a kapcsolatot.
        Ez esetben a termékért mi fogunk futárt küldeni.


    • Amennyiben hibás vagy törött terméket kapott


      • Kérjük, küldjön képet a hibás termékről az info@sun-life.hu-ra, munkatársaink felveszik Önnel a kapcsolatot.

Hogyan tudom a terméket kicserélni? Hogyan/hol tudom a cserét intézni?



      • Kérjük írjon üzenetet az info@sun-life.hu email címünkre amelyben tüntesse fel nevét, email címét (ha más email-re kéri a választ), telefonszámát, rendelés számát (29395-70****) a gyors ügyintézés érdekében.
    Hogyan tudok elállni a vásárlástól?



      • Amennyiben a vásárlástól kíván elállni, kérjük küldje el e-mailben az info@sun-life.hu-ra a bankszámlaszámát az ok megjelölésével, megrendelésszámával mellékelve (amit a visszaigazoló e-mailben kapott), és munkatársaink intézkednek az ügyben.
        Maximum 14 nap áll rendelkezésünkre a megadott összeget visszautalni.
        Az utalásról e-mailben fogják értesíteni.

    Nem kaptam számlát



      • A számlát elektronikusan küldjük ki a megrendeléskor megadott email címre. Kérjük nézze meg a SPAM vagy a PROMÓCIÓK mappába is. Amennyiben nem találta, kérjük jelezze kollégáinknak az info@sun-life.hu email címen.



    Szállítással kapcsolatos gyakori kérdések




    Hol tart a csomagom / rendelésem?



      • Kérjük, küldje el e-mailben az info@sun-life.hu-ra a megrendelésszámát (amit a visszaigazoló email-ben kapott) és munkatársaink azonnal visszajeleznek a rendelés állapotáról Önnek.

      • Amennyiben a rendelése már a futárszolgálatnál van, kollégáinktól e-mailben (info@sun-life.hu) a megrendelésszám megadásával el tudja kérni a rendelés csomagszámát. Ezt a csomagszámot kell beírni a GLS vagy MPL weboldalon a csomagkeresőbe, vagy ennek megadásával telefonon / e-mailben tud érdeklődni a futárszolgálatnál.




    Hogyan tudom elérni a futárt?



      • A csomag szállításáról, annak pontos idejéről a futár telefonon értesíti Önt.

      • További információért telefonon vagy e-mailben tudja elérni a futárszolgálatot.



    Általános kérdések



    Garanciák



      • A jogszabályban előírt általános jótállást (garanciát) vállaljuk.
    Milyen fólia lesz jó a kerti tavamhoz? Miért az, ami vastagabb?



      • Mi azt a fajta fóliát szoktuk ajánlani a vásárlóknak, ami a legjobb megoldás az adott célra, és amit mi is szívesen vinnénk haza. A gyakorlat azt mutatja, hogy minnél vastagabb fóliát választunk annál tovább bírja majd kerti tavunk. 

      • Azoknak a vásárlóinknak, akiknek háziállataik vannak a kerti tó közvetlen közelében minden esetben vastagabb fóliát ajánlunk, ugyanis kedvenceink néha szeretik megrágni vagy elkoptatni körmeikkel a fóliát ami miatt az hamarabb elérik az adott helyen és lyukadáshoz vezethet.
      • A kerti tavak fóliáihoz geotextilt is ajánlunk ugyanis a garancia csak akkor él a fóliákra, ha az alatt geotextíliát is lefektetnek, másrészt lényegesen megnöveljük strapabíró képességét a kerti tó egyik legfontosabb elemének, a tófóliának.


    Mi az a cikkszám, hol találom?



      • A cikkszám, olyan egyedi azonosító, amely egyedileg azonosít minden egyes anyagot, árut vagy készterméket. A cikkszám rövidebb, mint a termék teljesen pontos megnevezése, így megkönnyíti az elektronikus adatfeldolgozást.

      • Ez a cikkszám a weboldalon a termékek alatt található.
        A megrendeléseknél / a kiállított számlán a termék neve mellett található.

      • Ezt a cikkszámot kell minden esetben megadni kollégáinknak, ha rendelést szeretne módosítani, vagy termék elérhetőségéről, állapotáról szeretne érdeklődni.